Nyhedsbrev 2025 – 08
Til Grundejerne i Grundejerforeningen
Strandgårdsparken
30.09.2025
Nyhedsbrev 2025 – 8
Få Nyhedsbrevene på mail: Tilmeld dig på www.Strandgaardsparken.dk/nyhedsbrev/
Nyhedsbrevet informerer om:
- Ny ansat og kontorets åbningstider ændres
- Affald – brug vores Genbrugsplads
- Kloakkerne skal spules
- 1. Ny ansat og kontorets åbningstider ændres
Vi har fået et nyt ansigt på kontoret, hun hedder Ditte. Ditte er uddannet ejendomsadministrator og lige startet hos os. Vi håber I vil tage godt imod Ditte.
Der er flere, som har ønsket at vi kunne have åbent lidt anderledes, derfor vil vi ændre lidt i tiderne. Bl.a. vil telefontiden og åbningen for personlig henvendelse ikke være på samme tid.
Fra d. 6. oktober 2025 vil kontortiden være:
Personlig henvendelse:
Man-Onsdag: kl. 8 – 9
Torsdag: kl. 15 – 17
Telefoniske henvendelser:
Alle dage kl. 10 – 11
- 2. Affald – brug vores Genbrugsplads
Der er blevet ytret til et møde i kommunen, at vi støtter, at vores Grundejere bruger Vejleåparkens affaldsordning, når ikke vi selv har plads, pga. 14 dages tømningerne nu er startet. Dette skal lige understreges, at det gør vi ikke. Vi anbefaler at vores Grundejere benytter sig af vores egne ordninger, køber mærkater til ekstra sække og sortere affaldet, og så benytter vi os af vores egen Genbrugsstation.
Det kan være trangt med pladsen, når vi nu er startet op på 14 dages tømningerne igen, så husk at få sorteret og se om nogen af tingene kan være i småt brændbart osv., sådan at jeres restaffald kan være der.
- 3. Kloakkerne skal spules
Torsdag d. 9. oktober vil alle kloakkerne i Strandgårdsparken blive spulet. Det anbefales derfor at få lukket låget på toiletterne i husene, evt. læg en bog ovenpå, så der ikke kommer små uheld.
Mvh.
Bestyrelsen
Grundejerforeningen Strandgårdsparken