Referart af bestyrelsesmøde tirsdag d. 11. februar 2025

Grundejerforeningen Strandgårdsparken
Bøgelunden 7
2635 Ishøj.

Indkaldelse til bestyrelsesmøde på kontoret, Bøgelunden 7, tirsdag d. 11. februar 2025 kl.18:30

Afbud: Ingen
Referent: Maia
Ordstyrer: Mogens

Dagsorden: Godkendt

1. Formanden indleder mødet, og dagsorden godkendes med evt. supplementer
1.1. Velkommen til Maia som referent.

2. Renovation.
2.1. Status på kommunen:
Opfølgende mail sendes til kommunen og Vestforbrændingen og de indkaldes til møde om løsning på problemet.

2.2. Nyhedsbrev og opfølgning på, hvad Grundejerne har henvendt sig med.
Det seneste nyhedsbrev konkluderes at være informativt og formen fortsætter derfor. Der følges op på, hvor mange der får det tilsendt.

3. Bestyrelsen
3.1. Temadag d. 14. april 8-15
Bestyrelsen holder temadag.

3.1.1. Transport – Kenan, Trina og Henriette.
3.1.2. Sted/lokation – Glostrup parkhotel
3.1.3. Dagsorden –
Tilbage til Temadag.
Emner på Temadag:
Socialdag
Loppemarked
Nyhedsbrev
Facebook
Timer og afregning for bestyrelsen
Trina tilføjer Forretningsorden
Internet

3.2. Næste bestyrelsesmøde: Forplejning – hvem? Kenan handler, Mogens gør klar.
Ordstyrer Henriette.

3.3. Nyhedsbreve – Ønsker til næste
Fremover sender formanden nyhedsbrevet ud til bestyrelsen, inden det sendes ud til grundejerne.
Forslag til emner:
Status på renovering
Opdatering på personale på kontoret
Flere frivillige til loppemarked og evt. andet.
Bestyrelsesreferater kommer på hjemmesiden.
Opdatering på personalet på kontoret.

Der afventes fortsat tariffer fra Vestforbrændingen.
3.4. Grønt råd – Henriette fortæller kort om mødet i januar.

4. Siden sidst på mail/telefon
Lukket punkt – personsager

5. Grundejere – sagsbehandling
5.1. Status på velkomstmøder og handler
Hvordan fremtidige velkomstmøder skal foregå, bliver diskuteret på temadag.

6. Interne meddelelser
6.1. Økonomi
6.1.1. Økonomisk oversigt
Ingen indvendinger.

6.1.2. Restancer
Lukket punkt.

6.2. Personale
6.2.1. Drift af kontoret
Maia er der 30 timer frem til 28.02, Birthe supplerer. Søren fuldtid og 1.3 start Mikkel.
6.2.2. Ansættelse af ny medarbejder.
Hanne bliver ansat fra 17.02, så hun overlapper Maia og får noget oplæring.
Personalemøde d. 27. februar 2025 kl. 12.15
6.2.3. Genbrugspladsen – fejl og opfølgning
Søren har løst problemet.

6.3. Besigtigelser/Ansøgninger
Fremadrettet skal 3 kunne besigtige, så der kan dækkes ind for hinanden.

6.4. Vedligeholdelse
6.4.1. Til GF er der blevet stemt ja til, at Genbrugscontaineren får el og lidt varme. Dette er sat i værk. Søren er i gang med at få det hele på plads.
6.4.2. Der er knækket nogle kloakdæksler, nye er bestilt.

6.5. Varme

6.5.1. Status vandtab ved Kenan
Spædevand er der kun spildt 0,3 kubik. Det er meget lavere end tidligere.
6.5.2. Status energiforbrug ved Kenan
Dette er også lidt lavere i år, men det har også været lidt varmere i år.
6.5.3. Nye tariffer – afventer svaret på de kommer. Det er oplyst, da de kommer d. 13.02.2025
6.5.4. Fraflyttere. Ingen udfordringer her.

7. Meddelelser fra eksterne udvalg
7.1. Loppemarkedsudvalg – Der arbejdes på at få dette op og køre.
7.2. Fastelavnsudvalg – nedlagt for i år.
7.3. Frivillige Genbrugscontaineren – Det kører og de frivillige har styr på det.

8. Eventuelt
Der undersøges om vi kan forbedre søen, så den bliver mere indbydende.
Der kigges på foreningens stisystemer og SF belægning.

 

Med venlig hilsen
Bestyrelsen

0

Din varekurv