Indkaldelse til generalforsamling 2016
Til grundejerne i Grundejerforeningen Strandgårdsparken
14. november 2016
Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Strandgårdsparken
Mandag den 28. november 2016, kl. 18.30
i Strandgårdsskolens Multisal
Indskrivning af deltagere til generalforsamlingen kan ske fra kl. 18.00.
Dagsorden
1. Valg af dirigent samt stemmetællere
2. Godkendelse af dagsorden
3. Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år
Skriftlig beretning udsendes til samtlige grundejere inden generalforsamlingen.
4. Fremlæggelse af det reviderede regnskab – for perioden 1. juli 2015 til 30. juni 2016
Spørgsmål til regnskabet bedes stillet skriftligt senest d. 20. november, hvis man vil være sikker på et uddybende svar
a) Godkendelse af driftsregnskab
b) Godkendelse af varmeregnskab
5. Fastsættelse af kommende års kontingent (1. juli 2017– 30. juni 2018)
Dette sammen med bidrag til terrænbelysning
Se budget forslag
6. Fastsættelse af kommende års varmebidrag (1. juli 2017– 30. juni 2018)
Se budget forslag
7. Fastsættelse af rykkergebyr
Foreslås uændret på 150 kr.
8. Indkomne forslag
8.1. Der ønskes installeret målere på det varme vand – se bilag 1
8.2. Nedsættelse af en arbejdsgruppe vedr. etablering af varmtvandsmålere – se bilag 2
8.3. TV antenneforhold i Strandgårdsparken – se bilag 3
8.4. Nedsættelse af en arbejdsgruppe vedr. udbuddet af TV kanaler på Ishøj Fællesantenne – se bilag 4
8.5. Ansøgning om dispensation (standardprojekt) for 3-fags skralderum – se bilag 5
8.6. Brugsrettighed til parkeringsplads – se oplæg
9. Valg af udvalg
9.1. Valg af Legepladsudvalg
Da der pt. kun er ét medlem, og opgaverne er omfordelt, er formålet med udvalget bortfaldet.
Bestyrelsen foreslår derfor, at legepladsudvalget nedlægges.
9.2. Valg af Fastelavnsudvalg
Nuværende udvalgsmedlemmer
- Rob Wiegmans, Elmelunden 1, modtager genvalg
- Benny Vahl-Møller, Fyrrelunden 111, modtager genvalg
Da Rob Wiegmans har meddelt, at han ønsker at stoppe i udvalget efter fastelavnsfesten i 2017, er der stort behov for nyt/nye medlem(mer), så meld dig endelig – enten på generalforsamlingen eller ved henvendelse til kontoret.
10. Valg af formand for en 2-årig periode
Nuværende formand:
- Pernille Møller, Granlunden 101, modtager genvalg
11. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for en 2-årig periode
Nuværende bestyrelsesmedlemmer:
- Bjarne Børgesen, Poppellunden 13, modtager genvalg
- Jette Malling, Egelunden 30, modtager genvalg
- Carsten Pålsson, Tjørnelunden 14, modtager genvalg
12. Valg af 1 bestyrelsesmedlem for en 1-årig periode
Da Lone Qvistgaard har valgt at trække sig før tid, skal der vælges 1 bestyrelsesmedlem for en 1-årig periode.
- Ditte Deleurand, Bøgelunden 2, opstiller
13. Valg af 3 bestyrelsessuppleanter
Nuværende bestyrelsessuppleanter:
- Asger Vorm, Tjørnelunden 24, modtager genvalg
- Qamar Farooq, Bøgelunden 57, modtager ikke genvalg
- Elsebeth Rasmussen er fraflyttet
Der mangler således 2 bestyrelsessuppleanter.
14. Valg af 2 interne revisorer
Nuværende revisorer:
- Peer Larsen, Granlunden 119, modtager genvalg
- Ingelise Jensen, Fyrrelunden 95, modtager ikke genvalg
- Bjarne Jensen, Fyrrelunden 18, opstiller
15. Valg af 2 revisorsuppleanter
Nuværende revisorsuppleanter:
- John Hübner Andersen, Elmelunden 10, modtager genvalg
- Bjarne Jensen, Fyrrelunden 18, modtager ikke genvalg, såfremt han vælges som intern revisor
Såfremt Bjarne Jensen vælges som intern revisor, mangler der 1 revisorsuppleant.
16. Overrækkelse af gårdprisen
17. Eventuelt
Download:
- Indkaldelse 2016
- Bilag 1 – 5
- Oplæg til forslag om brugsrettighed til parkeringsplads
- Regnskab 2015/2016
- Budget 2017/2018