Nyhedsbrev 2020-02

Til Grundejerne i Grundejerforeningen

Strandgårdsparken

 

19 marts 2020

 Nyhedsbrev 2020 – 02

 

Nyhedsbrevet informerer om:

  1. Corona virus – hvad betyder det for Strandgårdsparken?
  2. Containerpladsen.
  3. Kontoret.
  4. Udlejning af service, borde og stole.
  5. Syn af huse ved salg/Ejendomsmægler skema.
  6. Bestyrelsens og medarbejdernes arbejde.

 

1. Corona virus – hvad betyder det for Strandgårdsparken?

Vi ved, at flere grundejere er i hjemme karantæne, mange kan ikke få købt ind, komme af med skrald, eller få luftet hund og passet børn.

Brug Face Book gruppen til at tilbyde jeres hjælp til hinanden- og også til at bede om den, det kunne jo være, at der ikke var nogen der vidste I havde brug for hjælp!

 

2. Containerpladsen.

Containerpladsen holder åbent, fordi vi er en del af dagrenovationen.

Du bedes undlade at levere storskrald, indtil videre til d. 15. april

Du kan ikke låne trækvogne, trillebøre mm. da de kan medvirke til smittespredning.

Når du går ind på pladsen skal regeringens, Sundhedsstyrelsens, og øvrige myndigheders påbud overholdes!

 

3. Kontoret.

Kontoret & Varmecentralen holder lukket for personlige henvendelser, uden forudgående, telefonisk aftale herom.

Kontoret besvarer, og behandler, fortsat telefoniske henvendelser, og henvendelser pr. mail/post.

Ved forudgående, aftalte personlige henvendelser, skal regeringens, Sundhedsstyrelsens, og øvrige myndigheders påbud overholdes!

 

4. Udlejning af service, borde og stole.

Alle modtagne bestillinger af borde, stole og service mm. annulleres, da det kan medvirke til smittespredning.

Annulleringen gælder, indtil videre, til leveringer inden 15. april. De berørte får direkte besked.

Du kan fortsat bestille via hjemmesiden, og vi accepterer bookinger, men vil annullere dem, hvis der forsat er påbud fra regeringens side, når de skal leveres.

 

5. Syn af huse ved salg/Ejendomsmægler skema.

Står du for at skulle sælge dit hus, indhenter ejendomsmægleren det, der hedder et Ejendomsmægler Skema hos grundejerforeningen.

Vi udfylder skemaet, og for at kunne gøre det, skal huset besigtiges udvendigt (ift. Lokalplanen og standardprojekter) og indvendigt (ift. fjernvarmeinstallationer).

Det gør vi fortsat, MEN der skal træffes aftale om, at huset kan besigtiges, samtidig med at myndighedernes anbefalinger og påbud overholdes.

 

6. Bestyrelsens og medarbejdernes arbejde.

Vores medarbejdere er på arbejde så længe det er forsvarligt, dvs. de grønne områder, vores bygninger osv. bliver ren og vedligeholdt, kontoret løser opgaver som hidtil, med mindre der kommer nye retningslinjer fra regeringen eller at der opstår uforsvarlige situationer ift. grundejere, som ikke overholder påbuddene.

Bestyrelsen forholder sig til de ting, som skal løses i dagligdagen.

Bestyrelsen kan dog ikke afholde planlagte møder med eksterne samarbejdspartnere, hvilket kan forsinke nogle processer, men eksterne samarbejdspartnere udfører fortsat det allerede planlagte arbejde.

Bestyrelsens april møde er aflyst, men presserende emner behandles via mail eller videokonference.

Grundejerforeningen er ikke økonomisk udfordret, idet vi ikke lider noget økonomisk tab, selvom vi skal hjemsende medarbejdere, eller medarbejdere bliver syge/sat i karantæne.

 

Hjælp hinanden og jer selv, pas på hinanden og jer selv:

Følg anbefalingerne og påbuddene!

 

 

Mvh.

Grundejerforeningen Strandgårdsparken

Pernille Møller

formand

 

0

Din varekurv