Indkaldelse til generalforsamling 2017
Til grundejerne i Grundejerforeningen Strandgårdsparken
12. november 2017
Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Strandgårdsparken
Tirsdag den 28. november 2017, kl. 18.30
i Vibeholmskolens Festsal
Indskrivning af deltagere til generalforsamlingen kan ske fra kl. 18.00.
Dagsorden.
1. Valg af dirigent samt stemmetællere
Bestyrelsen foreslår Advokat Henrik Dreyer som dirigent.
2. Godkendelse af dagsorden
3. Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år.
Skriftlig beretning udsendes til samtlige grundejere inden generalforsamlingen.
4. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
For perioden 1. juli 2016 til 30. juni 2017
Spørgsmål til regnskabet bedes stillet skriftligt senest d. 20. november, hvis man vil være sikker på et uddybende svar.
a) Godkendelse af driftsregnskab
b) Godkendelse af varmeregnskab
5. Fastsættelse af kommende års kontingent(1. juli 2018– 30. juni 2019)
Dette sammen med bidrag til terrænbelysning og genbrugsplads.
Se budget forslag.
6. Fastsættelse af kommende års varmebidrag(1. juli 2018– 30. juni 2019)
Se budget forslag.
7. Fastsættelse af rykkergebyr
Foreslås uændretpå 150 kr.
8. Indkomne forslag
8.1. Forslag til installation af målere på det varme vand fra Niels Bargholz, Bøgelunden 9, se bilag 1.
8.2. Forslag vedr. installering af varmemålere på det varme vand, Georg Lyderik, Bøgelunden 92, se bilag 2.
8.3. Begrundelse for bestyrelsens ansvar for besigtigelse af huse, der sættes til salg her i foreningen fra Jette Jørgensen, Egelunden9, se bilag 3.
8.4. Begrundelse for tilbagekaldelse af vedtaget løsningsforslag1 af 24. 10. 2016 fra Lauge Pedersen, Fyrrelunden 69, se bilag 4.
8.5. Løsningsforslag 1 af 24.01.2016, ”Ekstra sæk til madaffald, glas og papir” fra Lauge Pedersen fyrrelunden 69, se bilag 5.
8.6. Standard projekt over nyt 2-fags udvendig affaldsrum fra Lauge Pedersen, Fyrrelunden 69, se bilag 6.
8.7. Standard projekt over nyt 3-fags udvendig affaldsrum fra Lauge Pedersen, Fyrrelunden 69, se bilag 7.
8.8. Forslag om fællesantenneudvalg ved Lars Deleurand, Bøgelunden 2, m.fl., se bilag 8.
9. Valg af udvalg
9.1. Valg af Fastelavnsudvalg
Nuværende udvalgsmedlemmer:
· Rob Wiegmans, Elmelunden1 – genopstiller ikke.
· Benny Vahl-Møller, Fyrrelunden 111- genopstiller.
· Robert Kauffmann, Bøgelunden 64 – genopstiller.
10. Valg af ny kasserer for en 2-årig periode
· Poul Erik Hansen udtrådt af bestyrelsen den 1. juli – genopstiller ikke.
· Birthe Vangsgaard, Elmelunden 43 – opstiller.
11. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for en 2-årig periode
· Gitte Elgaard, Egelunden 89 – genopstiller ikke.
· Mogens Elbek Egelunden 70 – opstiller.
· Ditte Deleurand Bøgelunden 2- genopstiller ikke.
· Marianne Jensen, Granlunden 30 – opstiller.
12. Valg af 1 bestyrelsesmedlem for en 1-årig periode
Carsten Pålsson, Tjørnelunden14, udtrådt af bestyrelsen den 1.9. – genopstiller ikke.
Der mangler derfor et bestyrelsesmedlem for en et-årig periode.
13. Valg af 3 bestyrelsessuppleanter
· Asger Vorm, Tjørnelunden 24 – genopstiller
· Marianne Jensen – genopstiller ikke – opstiller som bestyrelsesmedlem
· Mogens Elbek – indtrådt i bestyrelsen d. 1.7.2017 – genopstiller ikke – opstiller som bestyrelsesmedlem
Der mangler således 2 bestyrelsessuppleanter.
14. Valg af 2 interne revisorer
· Peer Larsen, Granlunden 119 – genopstiller
· Bjarne Jensen, Fyrrelunden 18 – genopstiller
15. Valg af 2 revisorsuppleanter
· John Hübner Andersen, Elmelunden 10 – genopstiller
· Ingelise Jensen, Fyrrelunden 95 – genopstiller
Der mangler således 1 revisorsuppleant
16. Overrækkelse af gårdprisen
17. Eventuelt